Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Wesele Muriel - 8 2 - Mental - 8 3 - Unconditional Love - 7 4 - Piotruś Pan - 6 5 - Wyznania zakupoholiczki - 5 6 - Mój chłopak się żeni - 5
1 - Wyznania zakupoholiczki - 6